Volvo Cars: Δωρεάν οικιακή φόρτιση για ηλεκτρικά μοντέλα, ξεκινώντας από τη Σουηδία

Η Volvo Cars εγκαινιάζει μια νέα πρωτοβουλία δωρεάν οικιακής φόρτισης, με στόχο να ενισχύσει τη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση. Το πρόγραμμα ξεκινά από τη Σουηδία, σε συνεργασία με τη Vattenfall, και αφορά νέους πελάτες που αγοράζουν ή μισθώνουν αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας.

Από τον Φεβρουάριο του 2026, οι ιδιώτες πελάτες στη Σουηδία θα έχουν στη διάθεσή τους δωρεάν ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές για έναν χρόνο, καλύπτοντας έως και 25.000 χιλιόμετρα ηλεκτρικής οδήγησης χωρίς κόστος φόρτισης. Η προσφορά υλοποιείται μέσω της εφαρμογής Volvo Cars app, που υποστηρίζει έξυπνη φόρτιση και επιλέγει αυτόματα ώρες με χαμηλότερο ενεργειακό κόστος και μικρότερες εκπομπές CO₂. Η κατανάλωση παρακολουθείται μέσω της σύμβασης παροχής ρεύματος με τη Vattenfall, ενώ το αντίστοιχο κόστος αφαιρείται από τον μηνιαίο λογαριασμό.

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στη στρατηγική της Volvo για ένα πιο βιώσιμο ενεργειακό οικοσύστημα. Στο επόμενο στάδιο, η εταιρεία σχεδιάζει την επέκταση του προγράμματος σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ από το 2026 θα ενσωματωθεί και η τεχνολογία Vehicle-to-Everything (V2X). Με αυτή, τα ηλεκτρικά μοντέλα θα μπορούν να λειτουργούν ως πηγή ενέργειας για το σπίτι ή να επιστρέφουν ρεύμα στο δίκτυο.

Volvo Cars launches free charging initiative

Η συνεργασία της Volvo Cars με τη Vattenfall έχει βαθιές ρίζες στη βιώσιμη κινητικότητα, με κοινές δράσεις που ξεκινούν από το 2012 και περιλαμβάνουν το πρώτο plug-in diesel hybrid στον κόσμο, το Volvo V60, καθώς και τη χρήση πράσινης ενέργειας στο εργοστάσιο της Volvo στην Τορσλάντα.

Η Volvo διαθέτει σήμερα πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και ετοιμάζεται να παρουσιάσει το νέο EX60 τον Ιανουάριο, ενισχύοντας τη γκάμα της με ακόμη περισσότερες επιλογές μηδενικών ρύπων.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.