Το Nissan Qashqai e-POWER τρίτης γενιάς εντυπωσιάζει στο ADAC Ecotest με κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ.

Το ανανεωμένο Nissan Qashqai e-POWER απέδειξε για ακόμη μια φορά τη δυναμική του, πετυχαίνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα στις δοκιμές ADAC Ecotest της γερμανικής ένωσης καταναλωτών. Με μέση κατανάλωση μόλις 5,4 λίτρα/100 χλμ., το υβριδικό SUV της Nissan κατέγραψε μείωση 15% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ανεβάζοντας τον πήχη στην κατηγορία του για απόδοση και οικονομία.

Η ADAC βασίζει τις μετρήσεις της σε ρεαλιστικά σενάρια οδήγησης, συνδυάζοντας εργαστηριακές και πραγματικές δοκιμές, ώστε να αποτυπώνει με ακρίβεια την κατανάλωση στον δρόμο.

Η τρίτη γενιά του e-POWER διαθέτει νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης με σειρά τεχνικών αναβαθμίσεων, σχεδιασμένων για βελτιστοποιημένη απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση ακόμη και σε ταχύτητες έως 130 χλμ./ώρα. Το αποτέλεσμα είναι μια πιο αποδοτική και περιβαλλοντικά φιλική εμπειρία οδήγησης. Στο κομμάτι των εκπομπών, το νέο σύστημα σημείωσε εντυπωσιακή μείωση ρύπων από 116 σε 102 γρ./χλμ. (WLTP) – βελτίωση 12% – εξασφαλίζοντας στο Qashqai βαθμολογία 4/5 αστέρων στο συνολικό ADAC Ecotest.

Η χαμηλή κατανάλωση, σε συνδυασμό με τη δεξαμενή καυσίμου των 55 λίτρων, προσφέρει αυτονομία έως 1.018 χιλιόμετρα, δηλαδή 145 χλμ. περισσότερα από πριν. Με βάση το πρότυπο WLTP, η θεωρητική αυτονομία αγγίζει τα 1.222 χλμ., ξεπερνώντας ακόμα και αντίστοιχα μοντέλα diesel.

Το νέο Qashqai e-POWER αποδεικνύει πως η έξυπνη υβριδική τεχνολογία μπορεί να συνδυάσει χαμηλή κατανάλωση, ισχύ και οδηγική ευχαρίστηση – χωρίς κανένα απολύτως συμβιβασμό.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.