Το νέο Opel Mokka κερδίζει το Βραβείο Σχεδίασης “autonis”

Με τολμηρό design και ισχυρή προσωπικότητα, το νέο Opel Mokka απέσπασε τον τίτλο “Best Design Innovation of the Year 2025” στην κατηγορία “Μικρά SUV/Crossover” των 25ων βραβείων “autonis”. Στην ψηφοφορία συμμετείχαν 14.000 αναγνώστες του περιοδικού auto motor und sport, με το Mokka να επικρατεί καθαρά, συγκεντρώνοντας το 49,6% των ψήφων.

Η διάκριση αυτή συνεχίζει την παράδοση της Opel στα βραβεία “autonis”, μετά το Opel Rocks το 2022 και το Opel Corsa το 2023.

Σχεδίαση με υπογραφή

Το νέο Mokka ξεχωρίζει με το νέο έμβλημα του Κεραυνού, τη φρέσκια LED φωτιστική υπογραφή εμπρός-πίσω και τις μαύρες λεπτομέρειες που διατρέχουν το αμάξωμα. Στο εσωτερικό, το τιμόνι με επίπεδη κορυφή και βάση, η νέα κεντρική κονσόλα σε ματ ασημί και το ανανεωμένο infotainment δημιουργούν premium αίσθηση. Οι περισσότερες λειτουργίες ελέγχονται πλέον μέσω της κεντρικής οθόνης αφής, με λιγότερα φυσικά κουμπιά και πιο “καθαρή” εργονομία, εμπνευσμένη από το Opel Grandland.

Διεθνής αναγνώριση

Συνολικά, 117 νέα μοντέλα από 13 κατηγορίες διαγωνίστηκαν στα φετινά “autonis”. Η απονομή θα πραγματοποιηθεί στη Στουτγάρδη, στις 13 Οκτωβρίου 2025.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.