Το BMW Group στην IAA Mobility 2025: η νέα BMW iX3 γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα της

Το BMW Group επιστρέφει δυναμικά στην έκθεση IAA Mobility 2025 του Μονάχου, παρουσιάζοντας τα νέα μοντέλα BMW, MINI και BMW Motorrad σε δύο βασικές τοποθεσίες. Το περίπτερο της εταιρείας φιλοξενείται στην αίθουσα A1 του εκθεσιακού κέντρου Messe München, ενώ το εντυπωσιακό Open Space στην πλατεία Max-Joseph-Platz, μπροστά από την Όπερα του Μονάχου, θα υποδέχεται το κοινό με ελεύθερη είσοδο.

Κεντρικό ρόλο στην έκθεση έχει η παγκόσμια πρεμιέρα της BMW iX3, του πρώτου μοντέλου της επερχόμενης γενιάς «Neue Klasse». Το ηλεκτρικό SUV σηματοδοτεί το τεχνολογικό άλμα της BMW στους τομείς της ηλεκτροκίνησης, της ψηφιοποίησης, της συνδεσιμότητας και της βιωσιμότητας. Με τεχνολογίες αιχμής όπως το νέο σύστημα προβολής BMW Panoramic Vision και το εξελιγμένο BMW Operating System X, η iX3 ενσωματώνει τις βάσεις για όλα τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της IAA (8–14 Σεπτεμβρίου), στο Open Space θα πραγματοποιούνται καθημερινά «Masterclasses» με επίκεντρο την iX3, δίνοντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τις καινοτομίες της Neue Klasse. Παράλληλα, το BMW Welt και το BMW Museum συμμετέχουν με παράλληλες εκδηλώσεις και θεματικές εκθέσεις.

Η νέα εποχή για το BMW Group έχει ήδη ξεκινήσει από το Μόναχο, με μια iX3 που δεν υπόσχεται απλώς το μέλλον της κινητικότητας – το φέρνει στο σήμερα.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.