Skoda Epiq: Το ηλεκτρικό SUV που φέρνει την επανάσταση στην προσιτή ηλεκτροκίνηση

Η Skoda παρουσιάζει το Epiq, ένα compact crossover SUV που σηματοδοτεί το επόμενο βήμα στην ηλεκτρική της εποχή. Με μήκος 4,1 μέτρα, αυτονομία έως 425 χιλιόμετρα και χώρο αποσκευών 475 λίτρων, το Epiq συνδυάζει πρακτικότητα, μινιμαλισμό και τεχνολογία αιχμής, με στόχο να κάνει την ηλεκτροκίνηση πραγματικά προσιτή.

Η παγκόσμια πρεμιέρα του πραγματοποιήθηκε στο Media Workshop του Volkswagen Group λίγο πριν από την έκθεση IAA στο Μόναχο, σηματοδοτώντας το νέο κεφάλαιο της Skoda στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης του Ομίλου. Το Epiq θα λανσαριστεί το 2026 ως το πιο προσιτό αμιγώς ηλεκτρικό SUV της μάρκας, κάτω από το Elroq.

Η σχεδίασή του ενσαρκώνει τη νέα φιλοσοφία Modern Solid, με στιβαρές γραμμές, ματ φινίρισμα Cashmere, γυαλιστερό μαύρο Tech-Deck Face και φωτιστικά LED ημέρας σε σχήμα “Τ”. Η χαρακτηριστική γραμμή tornado και οι μυώδεις ώμοι προσδίδουν δυναμισμό, ενώ η καθαρή αισθητική υπογραμμίζει τη σύγχρονη ταυτότητα της Skoda.

Το εσωτερικό του Epiq βασίζεται στη λογική «Mobile First», εστιάζοντας στην απλότητα και τη συνδεσιμότητα. Προσφέρει εργονομική σχεδίαση, Simply Clever λύσεις αποθήκευσης, ασύρματη φόρτιση και φυσικά χειριστήρια που συνδυάζονται με ψηφιακές λειτουργίες. Το αποτέλεσμα είναι ένα μινιμαλιστικό, πρακτικό και τεχνολογικά εξελιγμένο περιβάλλον.

Η παραγωγή του Epiq θα γίνει στο εργοστάσιο της Volkswagen Navarra στην Ισπανία, στο πλαίσιο της συνεργασίας του Brand Group Core (BGC) για την ανάπτυξη προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων. Με το Epiq, η Skoda στοχεύει να εκδημοκρατίσει την ηλεκτροκίνηση, κάνοντάς τη πιο προσιτή, πρακτική και ελκυστική από ποτέ.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.