Mercedes-Benz, smart, Omoda & Jaecoo στην AUTO THESSALONIKI 2025

Με αιχμή την ηλεκτροκίνηση και τις τεχνολογίες βιώσιμης κινητικότητας, οι Mercedes-Benz, smart, Omoda και Jaecoo δίνουν δυναμικό «παρών» στην Έκθεση Αυτοκινήτου AUTO THESSALONIKI 2025, στο πλαίσιο της 89ης ΔΕΘ.

Η Star Automotive και η O&J Automotive, μέλη του Ομίλου Emil Frey στην Ελλάδα, παρουσιάζουν στο κοινό νέα μοντέλα που συνδυάζουν καινοτομία, αποδοτικότητα και ψηφιακές λύσεις.

Mercedes-Benz & smart

Το περίπτερο της Mercedes φιλοξενεί την AMG SL43, την ηλεκτρική ναυαρχίδα EQS SUV και την πολυτελή V-Class, ενώ η smart παρουσιάζει σε πανελλαδική πρεμιέρα το νέο smart #5: αμιγώς ηλεκτρικό SUV με μπαταρία 100 kWh, αρχιτεκτονική 800 volt και δυνατότητα φόρτισης DC έως 400 kW, που επαναφορτίζει από 10% σε 80% σε λιγότερο από 18 λεπτά.

Omoda & Jaecoo

Η Omoda πραγματοποιεί την πανελλαδική πρεμιέρα του Omoda 9 SHS, πλαισιωμένο από τα Omoda 5, Omoda 5 EV, Jaecoo 7 και Jaecoo 7 SHS. Οι επισκέπτες θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να προγραμματίσουν δοκιμαστική οδήγηση με τη βοήθεια των συμβούλων της μάρκας.

Η συμμετοχή των τεσσάρων εμπορικών σημάτων στη Θεσσαλονίκη υπογραμμίζει τη δέσμευσή τους να προσφέρουν σύγχρονες, αξιόπιστες και βιώσιμες λύσεις μετακίνησης στο ελληνικό κοινό.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.