Mercedes-Benz GLA 200: πολυτέλεια στην καθημερινότητα με νέο όφελος τιμής

Η Mercedes-Benz καθιστά την απόκτηση της GLA 200 Progressive πιο προσιτή από ποτέ, προσφέροντάς τη με τελική τιμή 44.990€ για περιορισμένο χρονικό διάστημα και δυνατότητα χρηματοδότησης από 299€ τον μήνα μέσω του προγράμματος Welcome.

Η GLA 200 συνδυάζει τον premium χαρακτήρα της μάρκας με δυναμική σχεδίαση, άνεση και υψηλή τεχνολογία. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.3 λίτρων αποδίδει 163 ίππους, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT και προσφέρει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Το πλήρως ψηφιακό εσωτερικό με το σύστημα MBUX και τις φωνητικές εντολές “Hey Mercedes” αναβαθμίζει κάθε διαδρομή με συνδεσιμότητα και ευκολία.

Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης εξασφαλίζουν κορυφαία ασφάλεια, ενώ το πρόγραμμα Welcome δίνει ευελιξία με επιτόκιο 6,9%, επιλογές αποπληρωμής και δυνατότητα τελικής balloon δόσης.

Με το νέο προνομιακό όφελος, η GLA 200 γίνεται το ιδανικό compact SUV για όσους θέλουν να συνδυάσουν πολυτέλεια, τεχνολογία και προσιτή απόκτηση.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.