Japan Mobility Show 2025: Η Honda παρουσιάζει νέες λύσεις κινητικότητας στη γη, τη θάλασσα, τον αέρα και το διάστημα

Στο πλαίσιο του Japan Mobility Show 2025, η Honda ξεδιπλώνει το εύρος της παγκόσμιας γκάμας προϊόντων της, με πολυάριθμες παγκόσμιες πρεμιέρες που καλύπτουν ξηρά, θάλασσα, αέρα και διάστημα.

Japan Mobility Show 2025

Κεντρική πρωτοβουλία της έκθεσης είναι το Super-N Prototype, ένα compact ηλεκτρικό όχημα που συνδυάζει δυναμική οδήγηση με καινοτόμο τεχνολογία, όπως το νέο BOOST mode. Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία και σε επιλεγμένες διεθνείς αγορές από το 2026, ενώ η ανταπόκρισή του θα καθορίσει μελλοντικές εξελίξεις στα μικρά ηλεκτρικά οχήματα.

Στον χώρο των δύο τροχών, η Honda παρουσιάζει την EV Outlier Concept, μια μοτοσικλέτα σχεδιασμένη για τα επόμενα χρόνια, με κινητήρες ενσωματωμένους στους τροχούς που επιτρέπουν κομψό και δυναμικό σχεδιασμό. Παράλληλα, το Honda e-MTB Prototype επεκτείνει τη χαρά της ηλεκτρικής οδήγησης και εκτός δρόμου, με ανθρακονημάτινο πλαίσιο και υποβοήθηση σε ανηφόρες, έτοιμο για την Ευρώπη το 2026.

Η έκθεση περιλαμβάνει επίσης ένα πρωτότυπο επαναχρησιμοποιούμενου πυραύλου, που πέτυχε επιτυχή απογείωση και προσγείωση τον Ιούνιο του 2025 στο Χοκάιντο, αποδεικνύοντας τη δέσμευση της Honda στη βιώσιμη τεχνολογία και τις εξελίξεις στην αεροδιαστημική.

Japan Mobility Show 2025

Άλλα εκθέματα καλύπτουν όλη την γκάμα της Honda, από το Acura RSX Prototype, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας με τη νέα πλατφόρμα EV και το λειτουργικό σύστημα ASIMO OS, μέχρι το Honda 0 Series – 0 SUV ‘a’ και το νέο Prelude e:HEV.

Παρουσιάζονται επίσης, ο κινητήρας εξωλέμβιας BF350 και το HondaJet, το πιο επιτυχημένο ελαφρύ επαγγελματικό τζετ στον κόσμο.

Με αυτήν την εκτενή παρουσίαση, η Honda αναδεικνύει το σύνθημά της “The Power of Dreams, How We Move You”, καταδεικνύοντας πώς η καινοτομία της επηρεάζει τη μετακίνηση και την εμπειρία του μέλλοντος σε κάθε μέσο, από τη γη έως το διάστημα.

Η έκθεση διαρκεί από 30 Οκτωβρίου έως 9 Νοεμβρίου 2025.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.