Η Skoda επεκτείνει τον «Μήνα Ηλεκτροκίνησης»

Διπλό όφελος έως 6.000 € και δωρεάν πακέτο φόρτισης για τα Elroq & Enyaq – ο Οκτώβριος είναι “Μήνας Ηλεκτροκίνησης” στη Škoda

Η Škoda συνεχίζει με αποφασιστικότητα τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση, επεκτείνοντας για όλο τον Οκτώβριο το επιτυχημένο πρόγραμμα “Μήνας Ηλεκτροκίνησης”.
Η πρωτοβουλία που έχει ήδη ενισχύσει σημαντικά τη ζήτηση των ηλεκτρικών της μοντέλων, προσφέρει τώρα διπλό όφελος συνολικής αξίας έως 6.000 €, καθώς και δωρεάν πακέτο οικιακής φόρτισης αξίας 840 €.

Η προσφορά ισχύει για τα Elroq και Enyaq, τα δύο ηλεκτρικά SUV που ξεχωρίζουν για την αποδοτικότητα, την τεχνολογία και τον σχεδιασμό τους – μοντέλα που κατέκτησαν την 1η και 2η θέση στις ευρωπαϊκές ταξινομήσεις του Ιουλίου 2025 και παραμένουν σταθερά στο Top 5 των πωλήσεων στην Ευρώπη.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

Škoda e-Bonus αξίας 3.000 €

Επιδότηση 3.000 € μέσω του κρατικού προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά”

Με τη Škoda, η ηλεκτροκίνηση γίνεται πιο προσιτή και πιο εύκολη από ποτέ.

Παράλληλα, κάθε νέος αγοραστής επωφελείται από δωρεάν Wallbox Elli Charger Connect και δωρεάν μελέτη & τοποθέτηση συνολικής αξίας 840 €**, σε συνεργασία με την Protergia, εξασφαλίζοντας πλήρη ετοιμότητα για φόρτιση στο σπίτι.

Η ενέργεια ισχύει για τιμολογήσεις έως 31 Οκτωβρίου 2025 και δεν συνδυάζεται με άλλες προωθητικές ενέργειες.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.