Η Σειρά 3 της BMW γιορτάζει μισό αιώνα παραγωγής

Η BMW Σειρά 3 συμπληρώνει 50 χρόνια συνεχούς παραγωγής, αποτελώντας ένα από τα πιο επιτυχημένα και καθοριστικά μοντέλα στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Από το 1975 έως σήμερα, περισσότερα από 18 εκατομμύρια αυτοκίνητα έχουν κατασκευαστεί σε 18 εργοστάσια και 13 χώρες, καθιστώντας τη Σειρά 3 βασικό πυλώνα του παγκόσμιου παραγωγικού δικτύου του BMW Group.

Η Σειρά 3 παράγεται διαχρονικά με βάση τις αρχές του BMW iFACTORY, με έμφαση στην αποδοτικότητα, την ευελιξία, την ψηφιοποίηση και τη βιώσιμη χρήση πόρων. Το εργοστάσιο του Μονάχου, σημείο εκκίνησης της παραγωγής, εξελίχθηκε σε τεχνολογικό πρότυπο, υιοθετώντας από νωρίς αυτοματοποιημένες διαδικασίες, ρομποτικά συστήματα και, σήμερα, εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στον ποιοτικό έλεγχο.

Η αυξανόμενη ζήτηση για τη Σειρά 3 λειτούργησε ως καταλύτης για τη γεωγραφική επέκταση της παραγωγής, αρχικά εντός Γερμανίας και στη συνέχεια σε αγορές όπως η Νότια Αφρική, οι ΗΠΑ και η Κίνα. Παράλληλα, αποτέλεσε το πρώτο μοντέλο παραγωγής για αρκετά νέα εργοστάσια του ομίλου, διαμορφώνοντας το σύγχρονο, διεθνοποιημένο μοντέλο λειτουργίας της BMW.

Σχεδόν όλες οι γενιές της Σειράς 3 κατασκευάστηκαν σε πολλαπλές εκδόσεις αμαξώματος και υψηλών επιδόσεων, εξασφαλίζοντας μέγιστη παραγωγική ευελιξία. Τα τελευταία χρόνια, στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης συνυπάρχουν διαφορετικές τεχνολογίες κίνησης, από κινητήρες εσωτερικής καύσης έως plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα.

Σήμερα, η έβδομη γενιά της BMW Σειράς 3 παράγεται σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη οι προετοιμασίες για την όγδοη γενιά. Από το δεύτερο εξάμηνο του 2026, η Σειρά 3 θα περάσει στην εποχή της πλήρους ηλεκτροκίνησης, με την έναρξη παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης στο Μόναχο, ως μέρος της νέας φιλοσοφίας NEUE KLASSE, και με μελλοντική επέκταση σε Κίνα και Μεξικό.

Πέντε δεκαετίες μετά την πρώτη της εμφάνιση, η BMW Σειρά 3 παραμένει σημείο αναφοράς, τόσο ως εμπορική επιτυχία όσο και ως τεχνολογικός οδηγός για το παγκόσμιο παραγωγικό σύστημα της BMW.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.