Η Coco Gauff γίνεται το νέο παγκόσμιο πρόσωπο της Mercedes-Benz

Η Mercedes-Benz ενισχύει την παρουσία της στο παγκόσμιο τένις, καλωσορίζοντας τη Coco Gauff ως τη νέα διεθνή πρέσβειρα του brand. Η 21χρονη Αμερικανίδα, Νο3 στην παγκόσμια κατάταξη, θεωρείται μια από τις πιο ξεχωριστές αθλήτριες της γενιάς της, με ήδη δύο Grand Slam τίτλους στο singles και έναν στο doubles.

Markenbotschafterin Coco Gauff mit dem neuen CLA in Boston. Brand Ambassador Coco Gauff with the new CLA in Boston.

Με δυναμικό παιχνίδι, επιμονή και παρουσία που ξεπερνά τα όρια του αθλητισμού, η Gauff αποτελεί ιδανική συνεργάτιδα για τη Mercedes-Benz σε μια εποχή που το brand αναβαθμίζει τη σχέση του με το τένις και το γυναικείο άθλημα. Στο νέο της ρόλο, συναντά τον θρύλο Roger Federer, συνεχίζοντας την παράδοση του brand να στηρίζει κορυφαίους αθλητές με διεθνή αντίκτυπο.

Η Gauff, που ήδη μετρά 21 τίτλους WTA, συνεχίζει να διαμορφώνει το μέλλον του τένις, αφήνοντας το αποτύπωμά της τόσο εντός όσο και εκτός κορτ – από τον αθλητισμό μέχρι τη μόδα και την κοινωνική δράση.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.