Η Alfa Romeo Tonale πιο προσιτή από ποτέ – νέες προσφορές, ίδια ιταλική φινέτσα

Η Alfa Romeo Tonale πιο ελκυστική από ποτέ – έως €4.500 όφελος και άμεση διαθεσιμότητα

Με νέες προωθητικές ενέργειες που προσφέρουν όφελος έως €4.500, η Alfa Romeo Tonale γίνεται πιο προσιτή και ανταγωνιστική από ποτέ, συνδυάζοντας το ιταλικό ταμπεραμέντο με προηγμένη τεχνολογία και άμεση παράδοση.

Η Tonale Hybrid 160 VGT ξεκινά από €36.900 (όφελος €1.000), ενώ η τετρακίνητη PHEV Q4 Sprint 280 HP από €47.135 (όφελος €4.500).
Η Tonale PHEV Q4 απαλλάσσεται από φόρο χρήσης ως εταιρικό αυτοκίνητο και προσφέρει έως 82 km ηλεκτρικής αυτονομίας, με υψηλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση.

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ό,τι ζητά ο σύγχρονος οδηγός: ψηφιακό πίνακα 12,3”, infotainment 10,25”, Apple CarPlay/Android Auto, πλοήγηση, αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, διζωνικό κλιματισμό και ασύρματη φόρτιση κινητού.

Η έκδοση Veloce ανεβάζει ακόμη περισσότερο τον πήχη, με ζάντες 19”, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, Full LED Matrix φώτα, δερμάτινα θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα και paddle shifters, από €42.900 (Hybrid) και €54.500 (PHEV Q4).

Με δυναμικό χαρακτήρα, πολυτελή καμπίνα και υλικά υψηλής ποιότητας, η Tonale επιβεβαιώνει τον τίτλο του πιο σπορ C-SUV της αγοράς.
Όλες οι εκδόσεις συνοδεύονται από 4ετή εγγύηση μηχανικών μερών και 8ετή κάλυψη για τη μπαταρία, ενώ το ψηφιακό πιστοποιητικό NFT καταγράφει τη συντήρηση του αυτοκινήτου, ενισχύοντας τη μεταπωλητική του αξία.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.