Hyundai INSTER & INSTER Cross: Η ηλεκτροκίνηση συνομιλεί με την κορεάτικη κουλτούρα στην Art Athina

Hyundai Ελλάς στην Art Athina 2025: Η παράδοση της Κορέας συναντά την καινοτομία

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Hyundai Ελλάς συμμετέχει στην Art Athina 2025 (18–22 Σεπτεμβρίου), φέρνοντας στο ιστορικό Ζάππειο Μέγαρο έναν ιδιαίτερο «Κορεάτικο Κήπο» που συνδυάζει παράδοση και σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία.

Η φετινή συνεργασία με τον καταξιωμένο καλλιτέχνη Στρατή Ταυλαρίδη παρουσιάζει χειροποίητα έργα papercut από χαρτί Hanji, την ιστορική κορεάτικη τέχνη του χαρτιού. Τα έργα, εμπνευσμένα από την κορεάτικη κουλτούρα αλλά και την αισθητική της Hyundai, αναδεικνύουν το όραμα της μάρκας για «ανθρωποκεντρική πρόοδο» μέσα από τεχνολογία, λεπτομέρεια και σεβασμό προς το περιβάλλον.

Ο διάλογος ανάμεσα στην παράδοση και την καινοτομία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση των αμιγώς ηλεκτρικών Hyundai INSTER και INSTER Cross, που κοσμούν τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της εταιρείας, γεφυρώνοντας τη φύση με την τεχνολογία, την Ανατολή με τη Δύση.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.