HYUNDAI | Η μάρκα IONIQ παρουσιάζει σε παγκόσμια πρεμιέρα το Concept THREE στην IAA Mobility 2025

Η Hyundai Motor Company αποκάλυψε την πρώτη teaser εικόνα του IONIQ Concept THREE, του νέου compact ηλεκτρικού πρωτοτύπου που ετοιμάζεται για την παγκόσμια πρεμιέρα του στην IAA Mobility 2025 στο Μόναχο (9–14 Σεπτεμβρίου).

Με την επιβεβαίωση της ονομασίας “Concept THREE”, η κορεατική εταιρεία επιστρέφει δυναμικά στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις έπειτα από τέσσερα χρόνια απουσίας, υπογραμμίζοντας τη στρατηγική της δέσμευση στην ευρωπαϊκή αγορά και την προσήλωσή της στη βιώσιμη καινοτομία.

Η εικόνα που δόθηκε στη δημοσιότητα αποκαλύπτει το πλευρικό προφίλ του μοντέλου, με σχεδιασμό εμπνευσμένο από τη φιλοσοφία “Art of Steel” της Hyundai. Οι σμιλεμένες επιφάνειες και οι καθαρές γραμμές συνθέτουν μια τολμηρή, εκφραστική αισθητική που προϊδεάζει για τη νέα τυπολογία Aero Hatch, επαναπροσδιορίζοντας τη σιλουέτα ενός σύγχρονου compact EV.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.