Ford και Renault σφραγίζουν νέα στρατηγική συμμαχία που αναδιαμορφώνει την ηλεκτρική εποχή στην Ευρώπη

H Ford και το Renault Group προχωρούν σε μια ισχυρή στρατηγική συνεργασία, χαράσσοντας μια νέα πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά με επίκεντρο τα οικονομικά ηλεκτρικά μοντέλα και τα επαγγελματικά οχήματα. Η συμφωνία φέρνει στο προσκήνιο δύο νέα ηλεκτρικά επιβατικά μοντέλα Ford, τα οποία θα βασίζονται στην πλατφόρμα Ampere του Renault Group – μια τεχνολογική βάση που ήδη ξεχωρίζει για την αποδοτικότητα και την ευελιξία της.

Τα οχήματα θα σχεδιαστούν από τη Ford, όμως η παραγωγή τους θα γίνει στη Βόρεια Γαλλία, στο υπερσύγχρονο οικοσύστημα Ampere ElectriCity. Η συνεργασία αυτή δεν είναι απλώς ένα βήμα για την ενίσχυση της παρουσίας της Ford στα ευρωπαϊκά EV· αποτελεί ταυτόχρονα απόδειξη της δυναμικής του Renault Group στην ηλεκτροκίνηση, προσφέροντας στη Ford την κατάλληλη βιομηχανική βάση για ένα φιλόδοξο προϊόντικό άλμα. Το πρώτο μοντέλο αναμένεται στις εκθέσεις στις αρχές του 2028.

Παράλληλα, οι δύο εταιρείες ανοίγουν τον δρόμο για πιθανή συμπαραγωγή ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, στοχεύοντας σε μια νέα γενιά LCV που θα αξιοποιεί τη συνδυασμένη τεχνογνωσία τους. Με κοινό όραμα για αποδοτικότητα, καινοτομία και ισχυρή ανταγωνιστική θέση, η συνεργασία στοχεύει να ενισχύσει την κάλυψη των αναγκών τόσο των ιδιωτών όσο και των επαγγελματιών σε μια αγορά που αλλάζει ραγδαία.

Με τη σύμπραξη Ford–Renault, η Ευρώπη αποκτά μια νέα βιομηχανική δύναμη που φιλοδοξεί να επιταχύνει την ηλεκτρική μετάβαση, να αναβαθμίσει τον κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων και να δημιουργήσει μοντέλα που θα ξεχωρίζουν για τον σχεδιασμό, τις επιδόσεις και την τεχνολογική τους υπεροχή.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.