Enzo Ferrari: Ο άνθρωπος που έβλεπε τη νίκη στο αύριο

«Η δεύτερη θέση είναι η πρώτη των χαμένων», συνήθιζε να λέει ο Enzo Ferrari. Για εκείνον, ο στόχος δεν ήταν ποτέ απλώς η συμμετοχή, αλλά η νίκη. Και όμως, η αξία του δεν φαινόταν μόνο στους θριάμβους∙ φαινόταν κυρίως στην ικανότητά του να μετατρέπει τις ήττες σε μαθήματα και τα λάθη σε σκαλοπάτια προόδου.

Από το ντεμπούτο της 125 S στην Πιατσέντσα – μια «υποσχόμενη αποτυχία» που σύντομα μετατράπηκε σε νίκη στη Ρώμη – μέχρι το περίφημο «ντουλάπι των λαθών», όπου ο ιδρυτής συγκέντρωνε τα αποτυχημένα εξαρτήματα για να τα μελετήσει και να εξασφαλίσει πως η ίδια αστοχία δεν θα επαναληφθεί ποτέ ξανά, ο Enzo Ferrari έβλεπε την αποτυχία όχι σαν τέλος, αλλά σαν αφετηρία.

Σαν σήμερα, 14 Αυγούστου 1988, έφυγε από τη ζωή ένας άνθρωπος που δεν κέρδισε στους εύκολους δρόμους, αλλά στους πιο δύσκολους. Ένας οραματιστής με ακατάβλητη δίψα για νίκη, που σφράγισε με το όνομά του όχι μόνο τη Scuderia Ferrari, αλλά και ολόκληρη την ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Δείτε το αφιέρωμά μας στον Enzo Ferrari, 37 χρόνια μετά τον θάνατό του.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.