Δυναμικό ντεμπούτο της MG στην “Auto Thessaloniki 2025” και στην 89η ΔΕΘ – Ελληνική πρεμιέρα για το MGS5!

Το νέο MGS5 EV για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Η MG συμμετέχει δυναμικά στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και στην “Auto Thessaloniki 2025”, παρουσιάζοντας στο ελληνικό κοινό τρία νέα μοντέλα.

Ξεχωρίζει η πρεμιέρα του αμιγώς ηλεκτρικού MGS5 EV, με εντυπωσιακή αυτονομία, σύγχρονη σχεδίαση και πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

Δίπλα του, το νέο MG3 HYBRID+ φέρνει εξελιγμένο υβριδικό σύστημα που συνδυάζει χαμηλή κατανάλωση με ευελιξία στην πόλη, ενώ το MG ZS MAX HYBRID+ προβάλλει ως πρακτικό και άνετο SUV, με ευρύχωρη καμπίνα και τεχνολογία που το καθιστά ιδανικό για οικογενειακές ανάγκες και ταξίδια.

Με ιστορία που ξεπερνά τον έναν αιώνα, η MG ενισχύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά, δίνοντας έμφαση στην ηλεκτροκίνηση και στις υβριδικές λύσεις νέας γενιάς.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.