CITROËN C4 “COLLECTION” 2025: Έντονη προσωπικότητα, κορυφαία άνεση και προηγμένη συνδεσιμότητα

Μετά την επιτυχημένη εμπορική του πορεία, το ανανεωμένο Citroën C4 επιστρέφει δυναμικά το 2025, έχοντας εξελιχθεί ουσιαστικά χωρίς να χάσει την αυθεντική του ταυτότητα. Λανσαρισμένο τον Ιανουάριο του 2025, το μοντέλο συνεχίζει να ξεχωρίζει στην κατηγορία του, κατακτώντας – για δεύτερη συνεχή χρονιά – τη 2η θέση στην ευρωπαϊκή αγορά των hatchback της κατηγορίας C, ανεξαρτήτως τύπου κινητήρα.

Η νέα έκδοση Collection, βασισμένη στο ήδη πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού PLUS, ανεβάζει ακόμη περισσότερο τον πήχη, προσθέτοντας διακριτικές πινελιές κομψότητας, προηγμένες τεχνολογίες και στοιχεία που ενισχύουν την καθημερινή άνεση. Απευθύνεται σε ένα κοινό που αναζητά κάτι παραπάνω από ένα συμβατικό hatchback: χαρακτήρα, μοντέρνα αισθητική και υψηλή ποιότητα, σε μια προσιτή τιμή.

Με πιο δυναμική εξωτερική εμφάνιση και εσωτερικό που προσφέρει ηρεμία και εργονομία, το Citroën C4 Collection διατίθεται με υβριδικό σύνολο 145 ίππων, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση του ως μια ολοκληρωμένη και ανταγωνιστική πρόταση για την κατηγορία.

Η νέα έκδοση Collection του Citroën C4 τραβάει τα βλέμματα με την κομψή διχρωμία μαύρης οροφής Perla Nera, φιμέ πίσω κρύσταλλα και ζάντες 18’’ Amber Black. Λεπτομέρειες όπως τα κόκκινα κλιπ Rouge André και το διακριτικό λογότυπο Collection τονίζουν τον premium χαρακτήρα του, ενώ η παλέτα χρωμάτων προσφέρει επιλογές για κάθε γούστο.

Το εσωτερικό ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία. Γκρι υφάσματα, λευκές πινελιές Curitiba και τα εργονομικά καθίσματα Advanced Comfort δημιουργούν ένα φιλόξενο και εκλεπτυσμένο περιβάλλον, ιδανικό για κάθε διαδρομή.

Η τεχνολογία παρούσα και ουσιαστική: ψηφιακός πίνακας 7’’ HD, οθόνη αφής 10’’ με συνδεδεμένη πλοήγηση, συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto – όλα ασύρματα και χωρίς καλώδια. Οι over-the-air αναβαθμίσεις διασφαλίζουν πως το σύστημα μένει πάντα επίκαιρο.

Όλα αυτά δένουν ιδανικά με την ανάρτηση Citroën Advanced Comfort® και τα καθίσματα με επιπλέον 15mm αφρού, προσφέροντας κορυφαία στήριξη και απορρόφηση κραδασμών. Η οδήγηση θυμίζει “μαγικό χαλί”, ενώ το σύστημα Keyless Access/Go φροντίζει για την πρακτικότητα στην καθημερινότητα.

Υβριδική δύναμη με έξυπνη απόδοση: C4 Collection Hybrid 145

Η C4 Collection Hybrid 145 φέρνει την υβριδική τεχνολογία στην καθημερινότητα με έναν απλό και αποτελεσματικό τρόπο. Χωρίς εξωτερική φόρτιση, το 48βολτο υβριδικό σύστημα προσφέρει πραγματικά οφέλη σε κατανάλωση και εκπομπές, μειώνοντας το κόστος χρήσης αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Στην πόλη, έως και το 50% της διαδρομής μπορεί να γίνει αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ συνολικά η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται έως και 20% σε μικτές συνθήκες. Ο οδηγός απολαμβάνει ομαλή, αθόρυβη κίνηση χωρίς καμία ανάγκη παρέμβασης – όλα γίνονται αυτόματα, με το σύστημα να διαχειρίζεται την ισχύ ανάλογα με τις ανάγκες.

Στην καρδιά του συστήματος βρίσκεται ένας νέας γενιάς 1.2 PureTech τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας με 136 ίππους, συνδυασμένος με ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και έξυπνο κιβώτιο ë-DCS6 διπλού συμπλέκτη. Το σύνολο εξασφαλίζει δυναμική απόκριση στις χαμηλές ταχύτητες, ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα και βελτιωμένη αποδοτικότητα.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, τοποθετημένη κάτω από το εμπρός κάθισμα, δεν επηρεάζει τους διαθέσιμους χώρους, ενώ η μίζα-γεννήτρια εξασφαλίζει ομαλές εκκινήσεις και σταθερή λειτουργία. Με το 40% των εξαρτημάτων του κινητήρα να είναι νέα, η έκδοση Hybrid 145 είναι σχεδιασμένη για την πόλη – και έτοιμη για το μέλλον.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ

Ο Γιώργος Κυριαζής έχει βασικές σπουδές μηχανολογίας και ασχολείται με πάθος με την τεχνολογία αλλά και με οτιδήποτε τρέχει, πλέει ή πετάει. Αρθρογραφεί επαγγελματικά στο χώρο των έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων από το 1994. Ενδεικτικά, έχει εργαστεί ως συντάκτης σε έντυπα όπως τα Auto Motor und Sport, Auto Τρίτη, 4Τροχοί, BESTEVER, Luxury Boat & SUV, επίσης ως αρχισυντάκτης στο περιοδικό VieW της VW, ενώ έχει κάνει και λίγο ραδιόφωνο και τηλεόραση. Έχει επίσης ασχοληθεί με τη μετάφραση βιβλίων με θέματα τις κοινωνικές σχέσεις και συμπεριφορά. Τα τελευταία χρόνια εκμεταλλευόμενος τα ωφέλη των ηλεκτρονικών μέσων αρθρογραφεί έχοντας ως έδρα του το νησί της Πάτμου, γεγονός που του προσφέρει την ευκαιρία να απολαμβάνει την αγάπη του για τη θάλασσα και τα σκάφη. Στο γκαράζ του μεταξύ άλλων φυλάει ως κόρη οφθαλμού μία YAMAHA DT 200R, ένα PEUGEOT 106 Rallye 1.6 και σε περίοπτη θέση ένα Hannibal 3.85. Είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και τα χόμπυ του είναι η ιστιοπλοΐα, η φωτογραφία και η ανεμοπορία.