Audi on Tour: Η Θεσσαλονίκη Ζει τη Μαγεία της Audi

Audi on Tour: Η Θεσσαλονίκη γίνεται σκηνή για τη νέα εποχή της Audi

Η Audi φέρνει στη Θεσσαλονίκη κάτι περισσότερο από μια έκθεση αυτοκινήτων – φέρνει μια εμπειρία. Το Audi on Tour σταματά στη συμπρωτεύουσα, καλώντας το κοινό σε ένα διήμερο που συνδυάζει καινοτομία, αισθητική και αληθινή οδηγική απόλαυση.

Την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου και το Σάββατο 4 Οκτωβρίου, οι εγκαταστάσεις της Karenta – Μανδύλας Audi στη Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής 105, στη Θέρμη, μεταμορφώνονται σε κέντρο τεχνολογίας και design, σε έναν χώρο όπου το παρόν της Audi συναντά το μέλλον της αυτοκίνησης.

Στο επίκεντρο δεσπόζει το νέο Audi Q3 SUV, πλαισιωμένο από μια εντυπωσιακή συλλογή μοντέλων που αποτυπώνουν με τον πιο εμβληματικό τρόπο τη φιλοσοφία της μάρκας για «Vorsprung durch Technik» – την πρόοδο μέσω της τεχνολογίας. Από το Audi Q5 SUV και το ηλεκτρικό Audi SQ6 e-tron, μέχρι τα δυναμικά Audi S3 Sportback, RS 3 Sportback και τα πολυτελή Audi S5 Avant, S6 Avant e-tron και το εκρηκτικό RS 7 Sportback performance, μέχρι το σπάνιο Audi Q8 e-tron edition Dakar, η Θεσσαλονίκη θα φιλοξενήσει μια βιτρίνα γεμάτη χαρακτήρα, στυλ και δύναμη.

Οι επισκέπτες δεν θα περιοριστούν μόνο στο να τα θαυμάσουν. Μέσα από ειδικά οργανωμένα test drives, θα έχουν την ευκαιρία να νιώσουν στο δρόμο τον παλμό, την ακρίβεια και τη δυναμική που κρύβει το DNA κάθε Audi.

Το Audi on Tour στη Θεσσαλονίκη δεν είναι απλώς μια εκδήλωση – είναι μια γιορτή τεχνολογίας, design και οδηγικής συγκίνησης. Μια εμπειρία που μετατρέπει την πόλη σε σκηνή και αποδεικνύει γιατί η Audi συνεχίζει να γράφει το μέλλον της αυτοκίνησης με τρόπο συναρπαστικό και ανεπανάληπτο.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.