Αποχαιρετισμός στον Giorgio Armani: Οραματιστής, ιδρυτής και αιώνιο σύμβολο της ιταλικής μόδας

Μιλάνο, 4 Σεπτεμβρίου 2025 – Με απέραντη θλίψη, ο Όμιλος Armani ανακοινώνει τον θάνατο του δημιουργού, ιδρυτή και ακούραστου εμψυχωτή του: του Giorgio Armani.

Ο κύριος Armani, όπως τον αποκαλούσαν πάντοτε με σεβασμό και θαυμασμό οι εργαζόμενοι και οι συνεργάτες του, έφυγε ήρεμα από τη ζωή, περιτριγυρισμένος από τα αγαπημένα του πρόσωπα. Ακούραστος μέχρι το τέλος, εργάστηκε έως και τις τελευταίες του ημέρες, αφιερωμένος στην εταιρεία, στις συλλογές και στα πολλά τρέχοντα και μελλοντικά έργα.

Κατά τη διάρκεια των ετών, ο Giorgio Armani διαμόρφωσε ένα όραμα που ξεκίνησε από τη μόδα και επεκτάθηκε σε κάθε πτυχή της ζωής, προλαβαίνοντας τις εξελίξεις με εξαιρετική διαύγεια και πραγματισμό. Τον κινούσε μια αδιάκοπη περιέργεια και μια βαθιά προσοχή στο παρόν και στους ανθρώπους. Στην πορεία αυτή, δημιούργησε έναν ανοιχτό διάλογο με το κοινό, καθιστώντας τον μια αγαπητή και σεβαστή προσωπικότητα για την ικανότητά του να επικοινωνεί με όλους. Πάντοτε ευαίσθητος στις ανάγκες της κοινωνίας, υπήρξε ενεργός σε πολλά μέτωπα, ιδιαίτερα στη στήριξη της αγαπημένης του πόλης, του Μιλάνου.

Η Giorgio Armani είναι μια εταιρεία με ιστορία πενήντα ετών, χτισμένη με συναίσθημα και υπομονή. Ο Giorgio Armani έκανε πάντοτε την ανεξαρτησία – στη σκέψη και στη δράση – το σήμα κατατεθέν του. Η εταιρεία αποτελεί, τώρα και πάντα, αντανάκλαση αυτού του πνεύματος. Η οικογένεια και οι εργαζόμενοι θα συνεχίσουν να οδηγούν τον Όμιλο μπροστά, με σεβασμό και συνέπεια σε αυτές τις αξίες.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.