Toyota C-HR+ Electric: Πρώτη δημόσια εμφάνιση στο Golden Hall

Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Toyota C-HR+ κάνει την πρώτη του εμφάνιση στην Αθήνα, πριν από το επίσημο λανσάρισμά του στην Ελλάδα. Από τις 14 έως τις 28 Δεκεμβρίου, το κοινό θα μπορεί να το δει από κοντά στο Golden Hall.

Το C-SUV BEV της Toyota διατηρεί τον coupe-SUV χαρακτήρα του C-HR, με καθαρές γραμμές και δυναμική σχεδίαση. Το σύμβολο «+» υπογραμμίζει την πλήρως ηλεκτρική του ταυτότητα και τη βελτιωμένη πρακτικότητα της νέας πλατφόρμας BEV.

Στο εσωτερικό, προσφέρει άνεση μεγαλύτερης κατηγορίας, ευρύχωρη καμπίνα, μεγάλο χώρο αποσκευών, πανοραμική οροφή, ασύρματη φόρτιση και σύγχρονες θύρες USB. Η πλατφόρμα e-TNGA BEV, με ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης, δίνει έμφαση στη σταθερότητα και την καθημερινή οδηγική άνεση.

Διατίθεται με δύο μπαταρίες (57,7 kWh και 77 kWh) και επιλογές κίνησης στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς. Η κορυφαία AWD έκδοση αποδίδει 343 ίππους και επιταχύνει 0-100 km/h σε 5,2’’, αποτελώντας μία από τις ισχυρότερες ηλεκτρικές προτάσεις της Toyota στην Ευρώπη. Συνοδεύεται από εγγύηση μπαταρίας έως 1.000.000 χλμ. ή 11 έτη.

Το νέο Toyota C-HR+ σηματοδοτεί το επόμενο βήμα της μάρκας στην ηλεκτρική εποχή.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.