Νέο Citroën C5 Aircross: Το SUV που ξαναγράφει τους κανόνες της άνεσης

Η Citroën δεν έκανε απλά update. Με το νέο C5 Aircross, η δεύτερη γενιά του μεγάλου της C-SUV ανεβάζει τον πήχη σε άνεση, χώρο και ηλεκτροκίνηση. Βασισμένο στην πλατφόρμα Stellantis STLA Medium, το αυτοκίνητο δείχνει από την πρώτη ματιά ότι είναι φτιαγμένο για να ταξιδεύεις… και να απολαμβάνεις κάθε χιλιόμετρο.

Η σχεδίαση συνδυάζει αιχμηρές γραμμές και δυναμική σιλουέτα. Η μάσκα είναι πλήρως κλειστή στην ηλεκτρική έκδοση για καλύτερη αεροδυναμική, οι «Light Wings» και τα φωτιστικά 3 σημείων τραβούν το βλέμμα, ενώ η γραμμή οροφής γέρνει ελαφρά προς τα πίσω, υποσχόμενη ομαλή ροή αέρα. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει πέσει στο 0,75 – αισθητά πιο αποδοτικός από τον προηγούμενο.

Το μέγεθος του νέου C5 Aircross δεν είναι απλώς μεγαλύτερο, είναι γενναιόδωρο: μήκος 4,652 mm, πλάτος 2,018 mm και μεταξόνιο 2,784 mm. Το πίσω κάθισμα είναι σχεδόν σαν σαλόνι: περισσότερος χώρος για τα πόδια, περισσότερος χώρος για το κεφάλι. Ο χώρος αποσκευών είναι 651L με τα καθίσματα στη θέση τους και φτάνει τα 1.985L με την αναδίπλωση τους.

Άνεση σαν lounge

Η Citroën προσεγγίζει τα SUV σαν να είναι σαλόνια με ρόδες. Τα καθίσματα Advanced Comfort® ρυθμίζονται ηλεκτρικά σε έως 10 θέσεις, έχουν μασάζ, αερισμό και θέρμανση. Η ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions® εξασφαλίζει ομαλή κύλιση ακόμα και σε ανώμαλους δρόμους – η αίσθηση είναι σχεδόν… μαγική.

Η μεγάλη οθόνη αφής Waterfall, η extended Head-Up Display και τα συστήματα infotainment (Apple CarPlay, Android Auto, διπλή ασύρματη φόρτιση) κάνουν την καμπίνα απόλυτα σύγχρονη και εργονομική. Προαιρετικά, LED Matrix φώτα, πανοραμική γυάλινη οροφή και πίσω πόρτα με hands-free λειτουργία ολοκληρώνουν την εικόνα.

Ηλεκτροκίνηση για κάθε ανάγκη

Το νέο C5 Aircross δεν είναι απλώς SUV. Είναι οικογενειακό ηλεκτρικό όχημα με επιλογές για κάθε οδηγό:

Hybrid 145hp Automatic: Υβριδικό 48V με αυτονομία έως 950 χλμ.

Hybrid Rechargeable 195 Automatic (PHEV): Ηλεκτρική αυτονομία 81 χλμ. (πάνω από 100 χλμ. στην πόλη), φόρτιση σε λιγότερο από 3 ώρες με Wallbox.

Citroën ë-C5 Aircross: 210 ή 230 hp, με μπαταρίες 73 ή 96 kWh, αυτονομία έως 680 χλμ., τριβάθμια αναγεννητική πέδηση και προγραμματισμό διαδρομών EV. Από το 2026, προαιρετικός τριφασικός φορτιστής 22 kW με V2L.

Με τρεις λειτουργίες οδήγησης (Normal, Eco, Sport), κάθε διαδρομή γίνεται πιο αποτελεσματική, άνετη και οικολογική.

Τεχνογνωσία «Made in France»

Το νέο C5 Aircross φτιάχνεται στη Ρεν, Βρετάνη, με βιώσιμη φιλοσοφία: ανακυκλωμένα υφάσματα, 160 κιλά ανακυκλωμένων μετάλλων και 47 κιλά βιολογικών ή ανακυκλωμένων πλαστικών. Η Citroën συνδυάζει παράδοση και τεχνολογία, δημιουργώντας ένα SUV για τον 21ο αιώνα.

Το νέο C5 Aircross δεν είναι απλώς ένα SUV. Είναι ένα οικογενειακό lounge, ένα τεχνολογικό εργαλείο και ένα ηλεκτρικό όχημα που φέρνει την Citroën στην κορυφή της άνεσης και της απόδοσης στην κατηγορία C.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ

Ο Γιώργος Κυριαζής έχει βασικές σπουδές μηχανολογίας και ασχολείται με πάθος με την τεχνολογία αλλά και με οτιδήποτε τρέχει, πλέει ή πετάει. Αρθρογραφεί επαγγελματικά στο χώρο των έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων από το 1994. Ενδεικτικά, έχει εργαστεί ως συντάκτης σε έντυπα όπως τα Auto Motor und Sport, Auto Τρίτη, 4Τροχοί, BESTEVER, Luxury Boat & SUV, επίσης ως αρχισυντάκτης στο περιοδικό VieW της VW, ενώ έχει κάνει και λίγο ραδιόφωνο και τηλεόραση. Έχει επίσης ασχοληθεί με τη μετάφραση βιβλίων με θέματα τις κοινωνικές σχέσεις και συμπεριφορά. Τα τελευταία χρόνια εκμεταλλευόμενος τα ωφέλη των ηλεκτρονικών μέσων αρθρογραφεί έχοντας ως έδρα του το νησί της Πάτμου, γεγονός που του προσφέρει την ευκαιρία να απολαμβάνει την αγάπη του για τη θάλασσα και τα σκάφη. Στο γκαράζ του μεταξύ άλλων φυλάει ως κόρη οφθαλμού μία YAMAHA DT 200R, ένα PEUGEOT 106 Rallye 1.6 και σε περίοπτη θέση ένα Hannibal 3.85. Είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και τα χόμπυ του είναι η ιστιοπλοΐα, η φωτογραφία και η ανεμοπορία.