smart #5: Διπλή διάκριση Red Dot για το Human-Machine Interface

Το smart #5, το πρώτο premium μεσαίου μεγέθους SUV της μάρκας, απέσπασε το Red Dot Award: Brands & Communication Design για το διαισθητικό HMI (Human-Machine Interface) του. Η διάκριση έρχεται να προστεθεί στο προηγούμενο Red Dot Product Design Award, επιβεβαιώνοντας την τεχνολογική και αισθητική υπεροχή του μοντέλου.

Το HMI, σχεδιασμένο από τη Mercedes-Benz, συνδυάζει διπλές AMOLED οθόνες 13 ιντσών, επεξεργαστή AMD V2000 και λειτουργικό smart Operating System βασισμένο στη μηχανή Unreal 3D. Η διεπαφή προσφέρει καθαρό, τρισδιάστατο «low-poly» στυλ, ομαλές μεταβάσεις, εξατομικευμένα θέματα οθόνης και δυναμικά κινούμενα εφέ, δημιουργώντας μια φουτουριστική και διαδραστική εμπειρία χρήσης.

Το cockpit ενισχύεται από head-up display 25,6 ιντσών με AR, που προβάλλει σε πραγματικό χρόνο οδηγικές πληροφορίες, λωρίδες και πλοήγηση. Η τεχνητή νοημοσύνη, μέσω φωνητικής υποβοήθησης, επιτρέπει τον έλεγχο πολλών λειτουργιών χωρίς να χρειάζεται να πιάσει κανείς το τιμόνι.

Με πέντε αστέρια Euro NCAP και κορυφαία ψηφιακή εμπειρία, το smart #5 συνδυάζει κομψότητα, ασφάλεια και τεχνολογική υπεροχή, επιβεβαιώνοντας τη φιλοδοξία της smart να επαναπροσδιορίσει την premium ηλεκτρική κατηγορία.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.