World premiere of the all-new electric Mercedes-Benz GLC

Το ολοκαίνουργιο Mercedes-Benz GLC κάνει πρεμιέρα με έναν σχεδιασμό που συνδυάζει την κλασική κομψότητα της μάρκας με την τεχνολογική καινοτομία της ηλεκτρικής εποχής. Η νέα εμβληματική μάσκα με το χρωμιωμένο πλαίσιο και τη smoked-glass επιφάνεια λειτουργεί σαν φωτιζόμενο high-tech έργο τέχνης, ενώ προαιρετικά φιλοξενεί 942 LED pixel με animation, δημιουργώντας μια εντυπωσιακή υπογραφή δρόμου.

Ο φωτιζόμενος αστερας στο κέντρο και οι λεπτομέρειες χρωμίου ολοκληρώνουν την premium εικόνα, ενώ οι ζάντες έως 21 ιντσών, οι τονισμένοι θόλοι και η αεροδυναμική σιλουέτα με συντελεστή cd = 0,26 ενισχύουν τον δυναμικό χαρακτήρα. Στο πίσω μέρος, τα νέα φωτιστικά σώματα με μοτίβο αστεριών ζωντανεύουν με animations κατά το ξεκλείδωμα ή τη φόρτιση, προσθέτοντας μια ξεχωριστή θεατρικότητα.

Στο εσωτερικό, η σχεδιαστική φιλοσοφία «Sensual Purity» αναβαθμίζεται μέσα από τον συνδυασμό αναλογικής πολυτέλειας και ψηφιακής κομψότητας. Η MBUX Hyperscreen 39,1 ιντσών εκτείνεται σε όλο το ταμπλό, δημιουργώντας ένα φουτουριστικό cockpit με υψηλής ανάλυσης θεματικά backgrounds και ατμοσφαιρικό φωτισμό που προσαρμόζεται δυναμικά. Η πανοραμική οροφή SKY CONTROL με φωτιζόμενη γυάλινη επιφάνεια συμπληρώνει την αίσθηση χώρου και φέρνει το φως στο επίκεντρο. Η κεντρική κονσόλα με επαγωγική φόρτιση κινητών, νέους εργονομικούς διακόπτες και ποτηροθήκες προσφέρει καθημερινή πρακτικότητα, ενώ το ηχοσύστημα Burmester® 3D και οι ανοξείδωτες γρίλιες ηχείων υπογραμμίζουν την προσοχή στη λεπτομέρεια.

Με την τέταρτη γενιά του MBUX, το GLC εξελίσσεται σε έναν «έξυπνο» σύντροφο που σκέφτεται, μαθαίνει και αναβαθμίζεται συνεχώς – όπως ένα smartphone. Το νέο σύστημα infotainment είναι το πρώτο παγκοσμίως που ενσωματώνει AI από Microsoft και Google, διαθέτοντας Virtual Assistant με Multi Agent Approach και δυνατότητα φυσικού διαλόγου με μνήμη συμφραζομένων. Το χειριστήριο “Hey Mercedes” αποκτά νέα διάσταση, με πλοήγηση μέσω Google Maps, λειτουργία MBUX Surround Navigation, καθώς και ανανεωμένα γραφικά σε πραγματικό χρόνο χάρη σε high-performance chips και την Unity Game Engine.

Το προαιρετικό Hyperscreen 99,3 εκ. (39,1’’) είναι η μεγαλύτερη ενιαία οθόνη της Mercedes-Benz με πάνω από 1.000 LED οπίσθιου φωτισμού και πατενταρισμένη τεχνολογία zone dimming, ενώ η βασική έκδοση εφοδιάζεται με το MBUX Superscreen, που ενσωματώνει τρεις οθόνες: πίνακα οργάνων 10,3’’, κεντρική οθόνη 14’’ και οθόνη συνοδηγού 14’’ με δυνατότητα εξατομίκευσης ή πλήρη λειτουργικότητα από την έκδοση Advanced Plus.

Η Mercedes-Benz κάνει καινοτομία και στον τομέα της βιωσιμότητας, λανσάροντας το πρώτο πιστοποιημένο vegan εσωτερικό από τη διεθνή The Vegan Society. Μέσα από το πακέτο Vegan, όλα τα μαλακά υλικά – από τις επενδύσεις και τα καθίσματα έως τον ουρανό και τα χαλιά – κατασκευάζονται από υψηλής ποιότητας ARTICO και συνθετικά υφάσματα χωρίς ζωικά παράγωγα.

Με κατανάλωση 14,9–18,8 kWh/100 km, μηδενικές εκπομπές CO₂ και κορυφαία αεροδυναμική, το νέο GLC δεν είναι απλώς ένα ακόμη SUV, αλλά ένα όχημα που επαναπροσδιορίζει το πρόσωπο της Mercedes-Benz, συνδυάζοντας status, τεχνολογία και οικολογική συνείδηση.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ

Ο Γιώργος Κυριαζής έχει βασικές σπουδές μηχανολογίας και ασχολείται με πάθος με την τεχνολογία αλλά και με οτιδήποτε τρέχει, πλέει ή πετάει. Αρθρογραφεί επαγγελματικά στο χώρο των έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων από το 1994. Ενδεικτικά, έχει εργαστεί ως συντάκτης σε έντυπα όπως τα Auto Motor und Sport, Auto Τρίτη, 4Τροχοί, BESTEVER, Luxury Boat & SUV, επίσης ως αρχισυντάκτης στο περιοδικό VieW της VW, ενώ έχει κάνει και λίγο ραδιόφωνο και τηλεόραση. Έχει επίσης ασχοληθεί με τη μετάφραση βιβλίων με θέματα τις κοινωνικές σχέσεις και συμπεριφορά. Τα τελευταία χρόνια εκμεταλλευόμενος τα ωφέλη των ηλεκτρονικών μέσων αρθρογραφεί έχοντας ως έδρα του το νησί της Πάτμου, γεγονός που του προσφέρει την ευκαιρία να απολαμβάνει την αγάπη του για τη θάλασσα και τα σκάφη. Στο γκαράζ του μεταξύ άλλων φυλάει ως κόρη οφθαλμού μία YAMAHA DT 200R, ένα PEUGEOT 106 Rallye 1.6 και σε περίοπτη θέση ένα Hannibal 3.85. Είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και τα χόμπυ του είναι η ιστιοπλοΐα, η φωτογραφία και η ανεμοπορία.