CITROËN: Δυναμικό Παρών στην AUTO THESSALONIKI 2025

Ο Όμιλος Συγγελίδη στην Auto Thessaloniki 2025

Ο Όμιλος Συγγελίδη δίνει δυναμικό «παρών» στην Auto Thessaloniki 2025, που πραγματοποιείται από τις 6 έως 14 Σεπτεμβρίου στο πλαίσιο της 89ης ΔΕΘ. Στο περίπτερο της Citroën, οι επισκέπτες θα ανακαλύψουν τρία νέα μοντέλα που εκφράζουν τον σύγχρονο χαρακτήρα και τη φιλοσοφία της μάρκας:

Νέο Citroën C3: Η νέα γενιά του δημοφιλούς σουπερμίνι, με εκδόσεις βενζίνης, Hybrid και αμιγώς ηλεκτρική με αυτονομία έως 326 km.

Νέο C3 Aircross: Mε δυναμική σχεδίαση, κορυφαία άνεση και ευρυχωρία, διαθέσιμο σε βενζίνη, Hybrid και Electric εκδόσεις – για πρώτη φορά και σε 7θέσια διάταξη.

Νέο C4: Ανανεωμένο crossover με πλούσια γκάμα υβριδικών και ηλεκτρικών εκδόσεων, φρέσκο design και νέες εκδόσεις Plus Pack & Plus Tech Pack.

Η Citroën συστήνει το μέλλον της προσιτής, άνετης και ηλεκτροκίνητης μετακίνησης στη Θεσσαλονίκη.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.