Η Mazda πρωταγωνιστεί στην 89η Δ.Ε.Θ. και στην Auto Thessaloniki 2025

Η Mazda θα δώσει δυναμικό «παρών» στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και στην Auto Thessaloniki 2025, φέρνοντας μαζί της την ιαπωνική φιλοσοφία της οδηγικής απόλαυσης και της τεχνολογικής καινοτομίας.

Στο περίπτερο της μάρκας, το κοινό θα γνωρίσει δύο χαρακτηριστικά μοντέλα:

το Mazda2 Hybrid, με υβριδική τεχνολογία νέας γενιάς, οικονομία καυσίμου και ιδανική ευελιξία για την πόλη.

το Mazda CX-30, το premium compact SUV με Kodo Design, κορυφαία ποιότητα υλικών και προηγμένη τεχνολογία Skyactiv.

Με τη συμμετοχή της, η Mazda αναδεικνύει τη δέσμευσή της στην καινοτομία και την ποιότητα, ενώ προσκαλεί τους επισκέπτες να ζήσουν από κοντά τη μοναδική φιλοσοφία Jinba Ittai – την απόλυτη αρμονία οδηγού και αυτοκινήτου.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.