H smart επιβεβαιώνει την επιστροφή του εμβληματικού, «έξυπνου» αυτοκινήτου πόλης

Η Smart αποκαλύπτει το νέο αμιγώς ηλεκτρικό city car, smart #2

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της φάσης «project: two», η Smart προχωρά στην τελική ανάπτυξη του smart #2, ενός νέου, αμιγώς ηλεκτρικού διθέσιου αυτοκινήτου πόλης. Η εταιρεία σχεδιάζει την παγκόσμια παρουσίαση τριών ηλεκτρικών μοντέλων μέσα σε τρία χρόνια, επιβεβαιώνοντας την ευελιξία της και τη σταθερή διεύρυνση του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου.

Το smart #2 θα εστιάσει στις ανάγκες των αστικών οδηγών, με την Ευρώπη ως βασική αγορά, και η διεθνής πρεμιέρα του προγραμματίζεται για τα τέλη του 2026. Το νέο ultra-compact μοντέλο κατηγορίας A συνδυάζει έξυπνες τεχνολογικές λύσεις με τις βασικές αξίες του εμβληματικού smart fortwo, προσφέροντας ένα premium, ευφυές ηλεκτρικό όχημα πόλης.

Σχεδιασμένο από την ομάδα της Mercedes-Benz, το smart #2 θα διαθέτει προηγμένες τεχνολογίες για την κατηγορία του και θα κατασκευάζεται στην Κίνα. Η κυκλοφορία του επιβεβαιώνει τη στρατηγική της Smart να καλύψει διαφορετικές ανάγκες πελατών και να εξελίξει συνεχώς το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο, 27 χρόνια μετά την καθιέρωση του πρωτότυπου fortwo.

Το επιτυχημένο “project: two” ανοίγει το δρόμο για το smart #2

Η επιτυχημένη αξιολόγηση του “project: two” έδωσε το πράσινο φως για ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Smart, σηματοδοτώντας την επιστροφή του εμβληματικού αυτοκινήτου πόλης. Στόχος του πολυετούς προγράμματος ήταν να καθοριστούν όλες οι πτυχές του στρατηγικού σχεδιασμού, της ανάπτυξης, της παραγωγής και της εισόδου στην αγορά. Βασισμένο στις επιτυχημένες παγκόσμιες παρουσιάσεις των smart #1, #3 και #5, το smart #2 θα εμπλουτίσει τη γκάμα της εταιρείας σε μια κρίσιμη κατηγορία, καλύπτοντας τις ανάγκες της σύγχρονης κινητικότητας, από ευέλικτα city cars έως premium SUV μεσαίας κατηγορίας.

Στην ελληνική αγορά, το νέο μοντέλο δεν χρειάζεται συστάσεις. Το smart fortwo, από την πρώτη του γενιά το 1998, έχει εδραιωθεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και αγαπημένα αυτοκίνητα πόλης. Με περισσότερα από 25 χρόνια παρουσίας στη χώρα μας, έχει γίνει συνώνυμο της αστικής κινητικότητας, χάρη στην απαράμιλλη ευελιξία, τον μοναδικό χαρακτήρα και τον διαχρονικό σχεδιασμό του. Η δημοφιλία του αποτυπώνεται και στη συνήθη ταύτιση του ονόματος smart με το «έξυπνο μικρό», επιβεβαιώνοντας τη βαθιά σχέση εμπιστοσύνης και αγάπης με το ελληνικό κοινό.

Μετά την επίσημη ανακοίνωση της επαναφοράς του smart #2, o Παναγιώτης Ριτσώνης, Γενικός Διευθυντής Star Automotive Ελλάς Μον. Α.Ε δήλωσε:
«Η smart έχει δημιουργήσει μια ιδιαίτερα στενή σχέση με το ελληνικό κοινό και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της αστικής κουλτούρας στην Ελλάδα, αφού είναι ιστορικά μία από τις χώρες με τα υψηλότερα μερίδια αγοράς στην Ευρώπη! Από τα στενά του κέντρου της Αθήνας μέχρι τα νησιά μας, το «smart-άκι» έχει γίνει για τον Έλληνα οδηγό κάθε ηλικίας το απόλυτο σύμβολο άνεσης, ευελιξίας και διαχρονικού στυλ. Η θερμή ανταπόκριση του ελληνικού κοινού όλα αυτά τα χρόνια μας γεμίζει χαρά και δεσμευόμαστε να συστήσουμε στη χώρα μας τη νέα γενιά smart #2 όσο τον δυνατόν γρηγορότερα.»

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.