Η Honda επίσημος παγκόσμιος συνεργάτης και προμηθευτής οχημάτων για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου Tokyo 25

Η Honda Motor Co., Ltd., επίσημος παγκόσμιος συνεργάτης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Στίβου Tokyo 25 (WCH Tokyo 25), ανακοίνωσε τη λίστα των οχημάτων που θα χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 13 έως τις 21 Σεπτεμβρίου 2025.

Με στόχο τη μέγιστη συγκίνηση και έμπνευση από τις επιδόσεις των αθλητών, αλλά και τη διασφάλιση μιας περιβαλλοντικά υπεύθυνης και ασφαλούς διοργάνωσης, η Honda θα διαθέσει περίπου 120 επίσημα οχήματα, κυρίως ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου (FCEVs), μπαταρίας (BEVs) και υβριδικά (HEVs). Όλα τα οχήματα θα φέρουν ειδικό σχεδιασμό αποκλειστικά για το WCH Tokyo 25, προβάλλοντας την τεχνολογική καινοτομία και τη δέσμευση της Honda για βιώσιμη κινητικότητα.

Men’s/Women’s Marathon Chief Judge’s vehicle (Honda CR-V e:FCEV)

Για την υποστήριξη των αγώνων μαραθωνίου ανδρών και γυναικών στο WCH Tokyo 25, η Honda θα διαθέσει το CR-V e:FCEV ως όχημα του Αρχιδιαιτητή και το N-VAN e:, ένα mini-EV εξοπλισμένο με τον χρονομετρητικό εξοπλισμό της Seiko, ως επίσημο όχημα χρονομέτρησης. Επιπλέον, οι φορητές συσκευές Power Exporter e: 6000 και 9000 θα αντλούν ενέργεια από το N-VAN e: και θα τροφοδοτούν τα χαλάκια κεραίας κάθε 5 χλμ.

Men’s/Women’s Marathon official timing vehicle (Honda N-VAN e:)

Το νέο σπορ μοντέλο Prelude και το mini-EV N-ONE e: θα χρησιμοποιηθούν ως οχήματα ελέγχου διαδρομής, ενώ το ηλεκτρικό προσωπικό όχημα CUV e:, με την εναλλάξιμη μπαταρία Honda Mobile Power Pack e:, θα λειτουργεί ως μοτοσυκλέτα-κάμερα για την καταγραφή των επιδόσεων. Για τις μεταφορές προσωπικού και συμμετεχόντων, η Honda θα διαθέσει το CR-V e:FCEV και υβριδικά μοντέλα όπως τα Step WGN e:HEV, Odyssey e:HEV και ZR-V e:HEV, καθώς και τη συσκευή προσωπικής κινητικότητας Honda UNI-ONE, που λειτουργεί με την κίνηση του σώματος.

Prelude

Για πρώτη φορά στην ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Στίβου, θα παρουσιαστεί όχημα εντός του σταδίου, με το Honda 0 SUV Prototype στο Εθνικό Στάδιο της Ιαπωνίας, το οποίο θα παρουσιαστεί πρώτα στη Βόρεια Αμερική το 2026 και στη συνέχεια παγκοσμίως. Παράλληλα, η Honda κατασκεύασε ειδικά για το WCH Tokyo 25 ένα τηλεκατευθυνόμενο όχημα 1/4 κλίμακας του Honda 0 SUV Prototype, που θα χρησιμοποιηθεί στα αγωνίσματα ρίψεων (Ακόντιο, Σφαιροβολία, Δισκοβολία) για την ασφαλή και γρήγορη μεταφορά των οργάνων ρίψεων, μειώνοντας τον φόρτο εργασίας του προσωπικού και εξασφαλίζοντας την ομαλή διεξαγωγή των αγωνισμάτων.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.