Το Volkswagen ID. Buzz στην κορυφή της J.D. Power APEAL 2025 – Το ηλεκτρικό “icon car” που κερδίζει έδαφος στην Ελλάδα

Το αμιγώς ηλεκτρικό Volkswagen ID. Buzz κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία μίνιβαν στη φημισμένη μελέτη J.D. Power APEAL 2025, αποσπώντας κορυφαίες διακρίσεις για το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα, τον εξωτερικό σχεδιασμό και το φιλικό προς τον χρήστη εσωτερικό. Το μοντέλο απέδειξε ότι μπορεί να συνδυάζει προηγμένη τεχνολογία με lifestyle χαρακτήρα, αναδεικνύοντας εκ νέου το “cool DNA” της Volkswagen.

Σε μια εποχή που πολλά νέα μοντέλα δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν, το ID. Buzz καταφέρνει να κάνει τη διαφορά. Με ρετρό αναφορές στο θρυλικό VW Bus αλλά και με φουτουριστική αισθητική, εξελίχθηκε στο απόλυτο “conversation piece” της κατηγορίας. Με APEAL Index 882, πολύ πάνω από τον μέσο όρο, το ID. Buzz δεν επιβεβαίωσε μόνο την τεχνολογική υπεροχή της Volkswagen, αλλά ενίσχυσε και τη θέση της μάρκας στο παγκόσμιο club των πιο “cool” brands.

Η επιτυχία του ID. Buzz εκτοξεύει τη Volkswagen

Η κορυφαία διάκριση του ID. Buzz στη μελέτη J.D. Power APEAL 2025 ανέβασε συνολικά τη Volkswagen, που κατέκτησε θέση ανάμεσα στις κορυφαίες μάρκες μαζικής παραγωγής στις ΗΠΑ με 845 βαθμούς. Οι βελτιώσεις στην οικονομία καυσίμου (+36 μονάδες) και το infotainment (+9 μονάδες), αλλά και η ισχυρή παρουσία του Jetta, συνέβαλαν καθοριστικά στο αποτέλεσμα.

Στην Ελλάδα, το ID. Buzz έχει ήδη λανσαριστεί μέσω Kosmocar, με τιμή από 46.500 ευρώ και επιλογές χρηματοδότησης Volkswagen Easy Living. Διαθέσιμο σε επιβατική έκδοση και Cargo, απευθύνεται τόσο σε οικογένειες πόλης όσο και σε επαγγελματίες που θέλουν τεχνολογία και στυλ.

Με δίχρωμες αποχρώσεις, πανοραμική οροφή, ambient φωτισμό 30 χρωμάτων και προηγμένα συστήματα όπως το IQ.DRIVE® και το Harmon Kardon™ premium ηχοσύστημα, το ID. Buzz δεν είναι απλώς ένα μίνιβαν αλλά ένα σύγχρονο fashion icon στους δρόμους.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.