Skoda: Η μεγάλη ευρωπαϊκή επιτυχία με την 3η θέση πωλήσεων στο α’ εξάμηνο του 2025

Η Skoda Auto κατέγραψε εντυπωσιακή δυναμική στο πρώτο εξάμηνο του 2025, με 509.400 παγκόσμιες παραδόσεις (+13,6%), γεγονός που την ανέδειξε στην 3η θέση πωλήσεων στην Ευρώπη (ΕΕ-27, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελβετία, Νορβηγία, Ισλανδία). Τα οικονομικά αποτελέσματα επιβεβαιώνουν την ισχύ της: έσοδα €15,07 δισ. (+10,4%), λειτουργικά κέρδη €1,285 δισ. (+11,8%) και περιθώριο κερδοφορίας 8,5%.

Η επιτυχία αυτή αναδεικνύει τη στρατηγική της μάρκας, που βασίζεται στη τεχνολογική υπεροχή, το πρωτοποριακό design Modern Solid και τη δέσμευση στη βιώσιμη κινητικότητα. Στην ευρωπαϊκή αγορά, οι ηλεκτρικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις έφτασαν το 22,8% των συνολικών παραδόσεων, αποδεικνύοντας τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Skoda στη μετάβαση στη νέα εποχή της αυτοκίνησης. Τα ολοκαίνουργια Enyaq και Elroq ξεχώρισαν στις πωλήσεις EVs, ενώ η plug-in hybrid έκδοση του Kodiaq εντυπωσιάζει με ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 100 χλμ.

Η Skoda ενισχύει παράλληλα τη διεθνή της παρουσία: στην Ινδία σημείωσε άλμα +107,7% χάρη στο νέο Kylaq, ενώ στο Βιετνάμ εισήλθε δυναμικά με το Kushaq, επιβεβαιώνοντας τον ρόλο της ως παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Με στρατηγική ανάπτυξης σε Ασία, Βόρεια Αφρική και ASEAN, η μάρκα δηλώνει έτοιμη να πρωταγωνιστήσει στις αγορές του μέλλοντος.

Με παρουσία σε σχεδόν 100 αγορές και παραγωγικά κέντρα σε Ευρώπη και Ασία, η Skoda Auto καθιερώνεται ως μια παγκόσμια δύναμη κινητικότητας, συνδυάζοντας τη βιωσιμότητα, την τεχνολογική καινοτομία και την απόλαυση της καθημερινής οδήγησης.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.