Η Volvo Cars παρουσιάζει το νέο XC70 – plug-in υβριδικό έτοιμο για κάθε διαδρομή

Volvo XC70: Το πρώτο plug-in υβριδικό μεγάλης αυτονομίας της εταιρείας

Η Volvo Cars παρουσιάζει το ολοκαίνουργιο SUV XC70, το οποίο σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την εταιρεία, καθώς αποτελεί το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο μεγάλης αυτονομίας στη γκάμα της. Το νέο XC70 προσφέρει πλήρως ηλεκτρική αυτονομία άνω των 200 χιλιομέτρων, σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών CLTC – την υψηλότερη επίδοση που έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα από plug-in υβριδικό Volvo.

Συνδυάζοντας αιχμή τεχνολογίας, την παραδοσιακά κορυφαία ασφάλεια της μάρκας και το καθαρό σκανδιναβικό design, το νέο μοντέλο απευθύνεται σε οικογένειες που αναζητούν έναν πιο άνετο και χαλαρό τρόπο ζωής, χωρίς να κάνουν εκπτώσεις στις επιδόσεις ή τις πρακτικές δυνατότητες ενός SUV.

Το XC70 βασίζεται στη νέα Scalable Modular Architecture (SMA), την αρθρωτή πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί ειδικά για plug-in υβριδικά μεγάλης αυτονομίας. Με αυτό τον τρόπο, το όχημα έρχεται να καλύψει την ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση για εκδόσεις με μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία, με την Κίνα να αποτελεί την πρώτη αγορά όπου διατίθεται ήδη για προπαραγγελίες.

Η Volvo Cars σχεδιάζει να επεκτείνει τη διάθεση του νέου XC70 και στην Ευρωπαϊκή αγορά σε επόμενο στάδιο, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της στην κατηγορία των εξηλεκτρισμένων SUV.

Volvo XC70: Τεχνολογία, αυτονομία και σκανδιναβικό design

Το νέο Volvo XC70 ξεχωρίζει ως το πρώτο plug-in υβριδικό μεγάλης αυτονομίας της μάρκας, με ηλεκτρική αυτονομία άνω των 200 χλμ. (CLTC) και συνδυαστική εμβέλεια που ξεπερνά τα 1.200 χλμ. χάρη στον αποδοτικό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η τεχνολογία ταχείας φόρτισης επιτρέπει αναπλήρωση από 0% έως 80% σε μόλις 23 λεπτά, ενώ η αμφίδρομη φόρτιση δίνει τη δυνατότητα χρήσης της μπαταρίας ως power bank για εξωτερικές συσκευές.

Σχεδιαστικά, το XC70 ενσωματώνει τη σκανδιναβική φιλοσοφία σε ένα δυναμικό SUV, με κλειστή μάσκα και ενεργό κλείστρο που βελτιώνουν την αεροδυναμική, κατακόρυφα πίσω φώτα σε σχήμα C και στιβαρή παρουσία με μεγάλους τροχούς και AWD για πιο απαιτητικές συνθήκες.

Στο εσωτερικό κυριαρχούν η premium αίσθηση, τα υλικά υψηλής ποιότητας και η ευρυχωρία. Η καμπίνα εξοπλίζεται με οθόνη οδηγού 12,3″, κεντρική οθόνη 15,4″ οριζόντιας διάταξης και προαιρετικό head-up display 92″ επαυξημένης πραγματικότητας, προσφέροντας κορυφαία συνδεσιμότητα και εργονομία. Το infotainment με AI φωνητικό βοηθό και το Volvo Cars app για απομακρυσμένες λειτουργίες ενισχύουν την καθημερινή πρακτικότητα.

Η Safe Space Technology της Volvo εγγυάται κορυφαία ενεργητική και παθητική ασφάλεια, κάνοντας το νέο XC70 όχι μόνο τεχνολογικά προηγμένο αλλά και απόλυτα προσανατολισμένο στην προστασία των επιβατών.

Η παραγωγή του νέου XC70 έχει ήδη δρομολογηθεί και το αυτοκίνητο είναι τώρα διαθέσιμο για προπαραγγελία στην Κίνα.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.