CUPRA Tindaya: Η παγκόσμια πρεμιέρα του Showcar που ενσωματώνει το μέλλον της μάρκας στη IAA Mobility 2025

Η CUPRA ταξιδεύει στη IAA Mobility 2025 στο Μόναχο για να παρουσιάσει το τολμηρό της όραμα για το μέλλον και να εξερευνήσει νέες σχεδιαστικές έννοιες. Ένα από τα βασικά σημεία της παρουσίας της μάρκας θα είναι η παγκόσμια πρεμιέρα του CUPRA Tindaya Showcar, που θα πραγματοποιηθεί στο IAA Mobility Open Space στις 8 Σεπτεμβρίου στις 19:30, κατά τη διάρκεια της CUPRA Media Conference.

Το CUPRA Tindaya παίρνει το όνομά του από ένα ηφαιστειακό βουνό στην Fuerteventura, στον άγριο Ατλαντικό Ωκεανό. Η χάλκινη απόχρωση των πετρωμάτων του αντικατοπτρίζει την υπογραφή της CUPRA, ενώ η αδρή του μορφή συνδέεται με τα υλικά και τις υφές της σχεδιαστικής γλώσσας της μάρκας.

Το Showcar CUPRA Tindaya υιοθετεί τον δραματικό χαρακτήρα του ονόματός του, με εξωτερικό και εσωτερικό σχεδιασμό που ζωντανεύει μέσα από μία ριζοσπαστική αλλά απλή ιδέα: «No Drivers, No CUPRA». Πρόκειται για ένα όχημα που θέτει στο επίκεντρο τον οδηγό, προσφέροντας παράλληλα μια μοναδική εμπειρία και ενισχύοντας τα συναισθήματα κατά την οδήγηση.

Αποτυπώνοντας το όραμα της μάρκας και τη μελλοντική της σχεδιαστική γλώσσα, το CUPRA Tindaya Showcar αποτελεί την απόλυτη συμβίωση ανθρώπου και μηχανής, όπου η οδηγική εμπειρία και τα συναισθήματα φτάνουν στο μέγιστο επίπεδο.

Μαρία Βατίστα - Βαρίνου

Η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου είναι μια δυναμική επαγγελματίας στον χώρο της εμπορικής διαχείρισης, της διαφήμισης και της προβολής περιεχομένου, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και προώθηση εκδόσεων, τόσο στον έντυπο όσο και στον ψηφιακό χώρο. Απόφοιτη του Deree, The American College of Greece, με πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (1991-1996), ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο των γραφικών τεχνών μέσω της εταιρίας ΟΣΤΡΑΚΟ, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις στην σχεδίαση και την οπτική επικοινωνία. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένα μέσα, όπως το SUNDAY MOTOR NEWS (1997-1998) και οι εκδόσεις BESTEVER, LUXURY BOAT & SUV, SEAWORLD ALMANAC (1998-2010), όπου είχε ενεργό ρόλο στην εμπορική ανάπτυξη, την στρατηγική προώθηση και την διαχείριση διαφημιστικών εσόδων. Μέσα από την διαχείριση πελατολογίου και την ανάπτυξη συνεργασιών, συνέβαλε στη διεύρυνση του αναγνωστικού και διαφημιστικού κοινού των εκδόσεων. Το 2013, με την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο, ανέλαβε την ανάπτυξη των E-BESTEVER και GREEK EXPORT ALMANAC, όπου αξιοποίησε την βαθιά της γνώση στο digital marketing και το content management για την δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημιστικών προτάσεων. Με έμφαση στην δημιουργία εμπορικών ευκαιριών, την διαχείριση περιεχομένου και την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand, η Μαρία Βατίστα – Βαρίνου διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία ιστοσελίδων όπως το autopress.gr και το greekexportalmanac.